Νέα-Ανακοινώσεις Περιεχόμενα Αναζήτηση Επικοινωνία Links 

English Discoveries Interactive Physics MicroWorlds Sketchpad The New Way Things Work The Unlimate Human Body

 

Home
Up

Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος


Γενικά στοιχεία για το λογισμικό

Όνομα λογισμικού στη διεθνή αγορά (αγγλική έκδοση) και κατασκευάστρια εταιρία

The Ultimate Human Body της εταιρίας Dorling Kindersley

Γνωστικό Αντικείμενο Βιολογία, Ανθρωπολογία
Επίπεδο / τάξεις Γυμνάσιο και Λύκειο
Φορέας που υλοποιεί τον εξελληνισμό και την προσαρμογή στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα Ερευνητές ΑΕΕΕ

 

Στοιχεία για το εξελληνισμένο λογισμικό και τη διάθεσή του
Πνευματικά Δικαιώματα

Η πνευματική ιδιοκτησία του εξελληνισμένου λογισμικού «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος» ανήκει στις εταιρείες Dorling Kindersley Limited και ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΑΕΕΕ.

Δικαίωμα διάθεσης του εξελληνισμένου λογισμικού στην ελληνική αγορά έχει η εταιρία ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΑΕΕΕ.

Το ΥπΕΠΘ έχει αποκτήσει άδειες χρήσης και αντίτυπα του εξελληνισμένου λογισμικού και του συνοδευτικού υλικού για 350 σχολικά εργαστήρια των 10-12 σταθμών εργασίας .

Πιστοποίηση λογισμικού Το εξελληνισμένο λογισμικό αξιολογήθηκε από το Π.Ι. και  κρίθηκε ως κατάλληλο και ολοκληρωμένο ως προς τη συμβατότητά του με τα προγράμματα σπουδών και τα πρότυπα ποιότητας του Π.Ι. και εγκρίθηκε η εισαγωγή του λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Διάθεση στα σχολικά εργαστήρια

Η ολοκληρωμένη τελική ελληνική έκδοση του λογισμικού «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος»© 2000,  δεν έχει διατεθεί ακόμη στα σχολικά εργαστήρια. Η αποστολή του στα σχολικά εργαστήρια της Οδύσσειας θα ξεκινήσει αμέσως μόλις ολοκληρωθεί η αναπαραγωγή των αντιτύπων (αναμένεται μέσα στο Μάρτη 2001).

Σε μερικά σχολικά εργαστήρια της Οδύσσειας έχει διατεθεί η προηγούμενη εξελληνισμένη έκδοση του λογισμικού « Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος» © 1998.

Τρέχουσα Έκδοση λογισμικού Ολοκληρωμένη τελική έκδοση του εξελληνισμένου λογισμικού «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος»© 2000.
Διαθέσιμη έκδοση για αξιολόγηση / επιμόρφωση

Περιορισμένος αριθμός αντιτύπων της “Beta τελικής” έκδοσης του εξελληνισμένου λογισμικού εξελληνισμένου λογισμικού «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος»© 2000,  μπορεί να διατεθεί για σκοπούς αξιολόγησης και επιμόρφωσης. H «Beta τελική» έκδοση αυτή έχει λίγα γνωστά τεχνικά σφάλματα, αλλά είναι κατάλληλη για επιμορφώσεις.

Επίσης, μπορεί να διατεθεί περιορισμένος αριθμός αντιτύπων της προηγούμενης εξελληνισμένης έκδοσης του λογισμικού (« Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος» © 1998, που έχει ήδη κυκλοφορήσει στην αγορά).

Διάθεση λογισμικού στην αγορά Στην ελληνική αγορά διατίθεται προς το παρόν μόνο η προηγούμενη ελληνική έκδοση του λογισμικού «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος»(© 1998).

Η «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος»© 2000, το οποίο είναι η ελληνική έκδοση της τρέχουσας αγγλικής: «The Ultimate Human Body»,  αναμένεται να διατεθεί στην αγορά μετά τον Μάιο 2001 από την εταιρία Ερευνητές ΑΕΕΕ.

Ειδικές τιμές  - 

 

Περιγραφή του Λογισμικού

 Το Ultimate Human Body θεωρείται ο ποιοτικότερος τίτλος της Dorling Kindersley για σχολική χρήση σε θέματα σχετικά με το ανθρώπινο σώμα έχει κερδίσει πολλές διεθνείς διακρίσεις. Η ελληνική έκδοση ανταποκρίνεται στους γενικούς σκοπούς της διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα της Βιολογίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

 Προσφέρεται για τη μελέτη - μέσα από μία διαδικασία καθοδηγούμενης ανακάλυψης - των φυσικών διαδικασιών, των έμβιων όντων και της λειτουργίας τους, που προτείνονται από το εθνικό αναλυτικό πρόγραμμα. Συγκεκριμένα το λογισμικό συμβάλλει στη δημιουργία ενός κατάλληλου παιδαγωγικού και μαθησιακού κλίματος, όπου οι μαθητές μπορούν να αναπτύξουν επιστημονικές δεξιότητες όπως η κατηγοριοποίηση, η παρατήρηση, η διαμόρφωση μοντέλων αναφορικά με ειδικότερα θέματα όπως είναι οι ανθρώπινες αισθήσεις, η λειτουργία των οργάνων και των συστημάτων του ανθρώπινου σώματος, η ένταξη του οργανισμού στο περιβάλλον, τα χαρακτηριστικά και τα είδη των κυττάρων, το γενετικό υλικό, ο μεταβολισμός και οι μετατροπές της ενέργειας, η ανθρώπινη υγεία. Αξιοποιείται επίσης ως πηγή άντλησης υλικού  που ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί για να προκαλέσει το ενδιαφέρον των μαθητών του.

 Παρέχει  επίσης τη δυνατότητα στους μαθητές να παρακολουθήσουν μέσα από κινούμενες εικόνες τη διαδρομή του αίματος στον οργανισμό, την κίνηση και λειτουργία οργάνων, να διαπιστώσουν τη μεταβολή του ρυθμού του σφυγμού ανάλογα με τη δραστηριότητα του οργανισμού, να συγκρίνουν τις μεθόδους ελέγχου της ανθρώπινης υγείας, να περιστρέψουν τον ανθρώπινο σκελετό σε ένα χώρο τριών διαστάσεων και να παρατηρήσουν τον τρόπο κίνησης των οστών.

 Η αγγλική έκδοση του λογισμικού χρησιμοποιείται στο Αγγλικό εκπαιδευτικό σύστημα ήδη από τα επίπεδα Κ3 και Κ4, που αντιστοιχούν σε μαθητές ηλικίας από 11 ετών και άνω, για τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών και ειδικότερα της Βιολογίας.

 

Παιδαγωγική προσέγγιση και αξιοποίηση / Υποδειγματικές Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες  και Διδακτικοί Στόχοι

 Το λογισμικό επιτρέπει στους μαθητές να λειτουργούν σε ένα περιβάλλον αλληλεπιδραστικό, που μπορεί να υποστηρίξει την ενεργητική μάθηση και προσφέρει τη δυνατότητα διαθεματικής αντιμετώπισης του προς μελέτη αντικειμένου.

 Για να μετατραπεί ένα εκπαιδευτικό λογισμικό από απλή εγκυκλοπαιδική αναφορά σε παιδαγωγικό εργαλείο πρέπει να συνοδεύεται από μια σαφή μεθοδολογία και πρακτική χρήσης του. Αυτή η μεθοδολογία υποκρύπτεται στη δομή και στον προτεινόμενο από τον κατασκευαστή τρόπο πλοήγησης, όμως συχνά απαιτείται και ο εκπαιδευτικός / "εμψυχωτής" που θα παροτρύνει, θα καθοδηγήσει και θα βοηθήσει το μαθητή σε όλες τις φάσεις της. Ο εκπαιδευτικός θα αναζητήσει έναυσμα /κέντρισμα ενδιαφέροντος, θα οργανώσει συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων / υποθέσεων, θα ενθαρρύνει τις όποιες δραστηριότητες / πειραματισμούς και περαιτέρω έρευνα, θα βοηθήσει στην εξαγωγή συμπερασμάτων και στη μεταφορά / εφαρμογή της γνώσης και αλλού.

 Το εξελληνισμένο λογισμικό «Εγκυκλοπαίδεια του Ανθρώπινου Σώματος» συνοδεύεται από μια σειρά έτοιμων φύλλων εργασίας και οδηγιών  για εκπαιδευτικές δραστηριότητες, οι οποίες αντιστοιχούν σε 20 διδακτικές ώρες, για τα γνωστικά αντικείμενα της Βιολογίας / Ανθρωπολογίας.

 Δημιουργήθηκαν για να υποστηρίζουν πρακτικά την παιδαγωγική αξιοποίηση του λογισμικού σεβόμενες τις  αρχές επιστημονικής μεθοδολογίας που απαρτίζεται από τα παρακάτω βήματα :

 Έναυσμα => Διατύπωση Υπόθεσης => Πειραματισμός / Δραστηριότητες => Διατύπωση Συμπερασμάτων => Συνεχής Έλεγχος => Επιβεβαίωση / Απόρριψη => Εφαρμογές.

 Οι δραστηριότητες προτείνεται να εφαρμοσθούν σε συνεργατικό μοντέλο ομαδικής εργασίας. Παράλληλα οι δραστηριότητες αυτές διευκολύνουν τον εκπαιδευτικό να ακολουθήσει μια διδακτική πρακτική δομημένη κατά βήματα, η οποία να εξοικειώνει το μαθητή με τα βήματα της επιστημονικής μεθόδου όπως αυτή εφαρμόζεται στις Φυσικές Επιστήμες.

 Ακολουθεί αναλυτικός πίνακας των θεμάτων που καλύπτουν:

 

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΟΝΟΜΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ - ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

ΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΥΤΤΑΡΑ

Βιολογία Α’ Γυμνασίου

Ενότητα: Το κύτταρο ως Δομική και Λειτουργική Μονάδα της Ζωής

(2 Διδακτικές ώρες)

Κύτταρα (εσωτερικό video- οργανίδια)

Ιστοί και Κύτταρα

  • Να παρατηρήσουν και να συγκρίνουν τα μέρη και τα οργανίδια του κυττάρου.

  • Να συγκρίνουν ως προς τη δομή και τη λειτουργία διάφορους ιστούς του ανθρώπινου οργανισμού.

ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ

Βιολογία Α’ Γυμνασίου

Ενότητα: Βασικές Λειτουργίες του Οργανισμού - Κίνηση του Ανθρώπου

(1 Διδακτική Ώρα)

Αρθρώσεις και Κίνηση

Διαφορές στο βάδισμα και στο τρέξιμο

Είδη αρθρώσεων

  • Να περιγράψουν το ρόλο των αρθρώσεων στην κίνηση του ανθρώπου

  • Να συγκρίνουν διαφορετικές αρθρώσεις

  • Να κατανοήσουν τη συνεργασία του Μυϊκού Συστήματος με το Ερειστικό

  • Να παρατηρήσουν την αύξηση των οστών και να αναζητήσουν τις αιτίες των διαφορών στις κινήσεις του ανθρώπου σε διάφορες ηλικίες

 

ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ – ΕΜΜΗΝΟΡΡΥΣΙΑΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Βιολογία Α’ Γυμνασίου

Ενότητα: Αναπαραγωγή του Ανθρώπου

(1 Διδακτική ώρα)

 

Χάρτης αναπαραγωγικού συστήματος

Γονιμοποίηση (video)

Έμμηνος κύκλος

  • Να περιγράφουν το αναπαραγωγικό σύστημα στα δύο φύλλα και να εντοπίζουν τις ουσιαστικές διαφορές τους.

  • Να  περιγράφουν το μηχανισμό της γονιμοποίησης

  • Να  κατανοήσουν το ρόλο και τα στάδια του εμμηνορρυσιακού κύκλου στην αναπαραγωγή του ανθρώπου

Η ΑΝΑΠΝΟΗ

ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΑΕΡΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ

Βιολογία Α’ Γυμνασίου

Ενότητα: Αναπνοή – Ανταλλαγή Αερίων

(2 Διδακτικές ώρες)

Ανταλλαγή οξυγόνου στους πνεύμονες και μεταφορά του σε ολόκληρο το σώμα

μέσα από το κυκλοφορικό σύστημα.

 

  • Να περιγράφουν το ρόλο του οξυγόνου και τον τρόπο που τροφοδοτείται σε όλο το σώμα.

  • Να διαπιστώσουν την άμεση σχέση ανάμεσα στο Αναπνευστικό και Κυκλοφορικό Σύστημα

  • Να περιγράψουν την ανταλλαγή αερίων στους πνεύμονες

ΑΜΥΝΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ

Βιολογία Γ’ Γυμνασίου

Ενότητα: Άμυνα του σώματος

(2 Διδακτικές ώρες)

 

Αμυντικοί μηχανισμοί του σώματος

Βακτήρια-ιοί

  • Να γνωρίσουν ότι οι μικροοργανισμοί μπορεί να είναι είτε παθογόνοι είτε όχι

  • Να γνωρίσουν τα είδη άμυνας που διαθέτει ο οργανισμός μας

  • Να περιγράψουν τη δράση των λευκών αιμοσφαιρίων και των αντισωμάτων

 

 ΚΟΡΙΤΣΙ Ή ΑΓΟΡΙ;

Βιολογία Γ’ Γυμνασίου

Ενότητα: Αναπαραγωγή στον Άνθρωπο - Γενετική

(2 Διδακτικές ώρες)

 

DNA (video)

Χρωμοσώματα

Κορίτσι ή αγόρι;

 

  • Να περιγράφουν τα χρωμοσώματα και το ρόλο τους στην κληρονομικότητα του ανθρώπου

  • Να συνδέσουν τη λειτουργία των χρωμοσωμάτων με τον φυλοκαθορισμό.

  • Να περιγράφουν τη δομή και το ρόλο του DNA.

  • Να οργανώσουν και να πραγματοποιήσουν αυτόνομα την πλοήγησή τους στο λογισμικό αναζητώντας απαντήσεις σε ερωτήματα για τις διαφορές των δύο φύλων

  • Να προβληματιστούν σε σύγχρονα θέματα που σχετίζονται με την επιλογή του φύλου

ΚυτταρικΗ ΔιαΙρεση - ΜΙτωση

Βιολογία Γ’ Γυμνασίου

Ενότητα: Η μελέτη της κληρονομικότητας: η μεταβίβαση της γενετικής πληροφορίας

(1 Διδακτική ώρα)

 

Στάδια κυτταρικής διαίρεσης

 

  • Να παρατηρήσουν την κυτταρική διαίρεση (συγκεκριμένα τη μίτωση) μέσω video από ηλεκτρονικό μικροσκόπιο.

  • Να διακρίνουν τις αλλαγές που υφίστανται τα χρωμοσώματα ανά στάδιο Κυτταρικής Διαίρεσης, μέσω κινούμενης εικόνας.

  • Να κατανοήσουν τη σημασία της μίτωσης στον οργανισμό

ΕΜΒΡΥΪΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

ΚΥΗΣΗ – ΓΕΝΝΗΣΗ

Βιολογία Γ’ Γυμνασίου

Ενότητα: Η Αναπαραγωγή στον Άνθρωπο

(1 Διδακτική  ώρα)

 

Αναπαραγωγικό σύστημα/

Εμβρυϊκή Ανάπτυξη – Κύηση (video)

 

Γέννηση

  • Να εντοπίζουν τα στάδια εμβρυϊκής ανάπτυξης.

  • Να παρατηρήσουν τη διαδικασία της γέννησης

  • Να ενημερωθούν για τον οικογενειακό προγραμματισμό.

Το ΚΥτταρο ως δομικΗ και λειτουργικΗ μονΑδα της ζωΗς

Βιολογία B’ Τάξη Λυκείου Γενικής Παιδείας

Ενότητα: 2. Κύτταρο: Η θεμελιώδης μονάδα της ζωής

(1 Διδακτική ώρα)

Τα μέρη του Κυττάρου,

Kυτταρική Μεμβράνη,

 Εξειδίκευση κυττάρων: Τα κύτταρα της καρδιάς

Ιστοί

  • Να περιγράψουν τη βασική δομή του ευκαρυωτικού κυττάρου

  • Να περιγράψουν το ρόλο της κυτταρικής μεμβράνης

  • Να διακρίνουν τις ομάδες αίματος και να κατανοήσουν τις δυνατές μεταγγίσεις

  • Να μελετήσουν και να συγκρίνουν διαφορετικούς ιστούς του ανθρωπίνου σώματος

  • Να αναγνωρίσουν τη σημασία της διαφοροποίησης των κυττάρων στον ανθρώπινο οργανισμό

Ο ΜεταβολισμΟς

ΡοΗ ενΕργειας

Βιολογία B’ Τάξη Λυκείου Γενικής Παιδείας

Ενότητα: 3 Μεταβολισμός

 (2 Διδακτικές ώρες)

Από πού προέρχεται η ενέργεια του σώματος

ποιος ο ρόλος του Μεταβολισμού στην Ισορροπία (Θερμική κ.ο.κ.) του Ανθρώπινου Οργανισμού;

Υγιεινή Διατροφή

ποιες τροφές περιέχουν Λίπη, Υδατάνθρακες, Πρωτεΐνες; Ποιος ο ενεργειακός τους ρόλος στον ανθρώπινο οργανισμό;

  • Να διακρίνουν τις φάσεις του μεταβολισμού

  • Να περιγράψουν τις ενεργειακές μετατροπές στον ανθρώπινο οργανισμό με αλγορίθμους (ADP-ATP)

  • Να  αιτιολογήσουν την ανάγκη συνεχών ενεργειακών μετατροπών

  • Να αναγνωρίσουν ότι πχ η πείνα είναι μηχανισμός άμυνας του σώματος

ΚυκλοφορικΟ και ΛεμφικΟ σΥστημα

Βιολογία Β’ Τάξη Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης

Ενότητα: Κυκλοφορικό και Λεμφικό Σύστημα

(2 Διδακτικές ώρες)

Μεταφορά Θρεπτικών Συστατικών στους Ιστούς.

 Κυκλοφορικό και Λεμφικό σύστημα

Εντοπισμός διαφορών σε φλέβες και Αρτηρίες.

Διαδρομές του αίματος.

Ερυθρά Αιμοσφαίρια

 Τριχοειδή Αγγεία

 

  • Να γνωρίσουν τη δομή, τη λειτουργία και το ρόλο του Κυκλοφορικού συστήματος στον άνθρωπο.

  • Να γνωρίσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την λειτουργία του Κυκλοφορικού συστήματος και να ερμηνεύσουν τον τρόπο δράσης τους.

  • Να γνωρίσουν τη δομή, τη λειτουργία και το ρόλο του Λεμφικού συστήματος στον άνθρωπο.

  • Να συσχετίσουν το Κυκλοφορικό με το Λεμφικό σύστημα ως προς το ρόλο τους και τη λειτουργία τους

  • Να γνωρίσουν τη σύσταση του αίματος και το ρόλο κάθε συστατικού στη λειτουργία του οργανισμού.

  • Να γνωρίσουν τη δομή των αγγείων.

ΑναπνευστικΟ

 Σύστημα

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Βιολογία Β’ Τάξη Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης

Ενότητα: Αναπνευστικό Σύστημα

(1 Διδακτική ώρα)

Άσκηση του σώματος.

 Άσκηση και Καρδιά, Πνεύμονες, μυς.

Μελέτη της μεταβολής του ρυθμού του σφυγμού κατά τη διάρκεια άσκησης και σε ηρεμία.

Προσδιορισμός του όγκου του εισπνεόμενου αέρα και της ζωτικής χωρητικότητας των πνευμόνων.

  • Να γνωρίσουν τη δομή, τη λειτουργία και το ρόλο του Αναπνευστικού συστήματος στον άνθρωπο.

  • Να περιγράψουν τη διαδικασία ανταλλαγής των αναπνευστικών αερίων στις κυψελίδες.

  • Να γνωρίσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν την λειτουργία του Αναπνευστικού συστήματος και να ερμηνεύσουν τον τρόπο δράσης τους.

  • Να διαμορφώσουν στάσεις και συμπεριφορές που εξασφαλίζουν την διατήρηση της ομαλής λειτουργίας του Αναπνευστικού συστήματος μέσα από μία μελέτη καθημερινών συνηθειών και φαινομένων που σχετίζονται με το αναπνευστικό σύστημα

ερειστικο συστημα

Βιολογία Β’ Τάξη Λυκείου Θετικής Κατεύθυνσης

Κεφάλαιο 7ο: Ερειστικό Σύστημα

(1 Διδακτική ώρα)

Ερειστικό σύστημα

(τρισδιάστατες εικόνες)

Βάδισμα

(κινούμενη εικόνα)

 

 

  • Να γνωρίσουν το ρόλο του σκελετού στον ανθρώπινο οργανισμό.

  • Να διαμορφώσουν στάσεις και συμπεριφορές που θα συμβάλλουν στη διατήρηση του σκελετού σε καλή κατάσταση

  • Να εξετάσουν τμήματα του ερειστικού συστήματος από διαφορετικές οπτικές γωνίες (τρισδιάστατες εικόνες)

 

ΑΜΥΝΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

Βιολογία γ’ Τάξη Λυκείου Γενικής Παιδείας

Κεφάλαιο: Άνθρωπος και Υγεία

(1 Διδακτική ώρα)

 

 

Άμυνα του Σώματος.

Άσκηση του σώματος

  • Να ερμηνεύσουν τον τρόπο με τον οποίο δρουν και επηρεάζουν τη λειτουργία του ανθρώπινου οργανισμού τα βακτήρια και να περιγράφουν μηχανισμούς άμυνας.

  • Να αναγνωρίσουν τη σημασία της φυσικής άμυνας του οργανισμού και να γνωρίσουν τρόπους ενίσχυσής της (σωματική άσκηση, διατροφή).

  • Να διαμορφώσουν θετική στάση απέναντι στην ενίσχυση της φυσικής άμυνας του οργανισμού

  • Να γνωρίσουν κατά προσέγγιση ποσοτικά δεδομένα για λειτουργίες που επηρεάζονται κατά την άσκηση του σώματός μας.

 

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ

Βιολογία γ’ Τάξη Λυκείου Γενικής Παιδείας

Κεφάλαιο: Άνθρωπος και Υγεία

(1 Διδακτική ώρα)

 

Απεικονιστικές Μέθοδοι (Ακτινογραφίες, Αγγειογραφία, Υπερηχογράμματα, Μαγνητικές τομογραφίες, Σπινθηρογραφήματα Σπειρομέτρηση)

  • Να διαμορφώσουν θετική στάση απέναντι στον προληπτικό έλεγχο των ασθενειών.

  • Να περιγράψουν συνοπτικά τις διάφορες απεικονιστικές μεθόδους και να εξηγήσουν τη χρησιμότητα τους.

 

 

Συνοδευτικά Εγχειρίδια:

Το λογισμικό συνοδεύεται από τα εξής βιβλία:

1. Οδηγός για το χρήστη (περιλαμβάνεται στο κουτί του CD του λογισμικού)

2. Οδηγός για τον εκπαιδευτικό

3. Οδηγός για το μαθητή

4. Ανακαλύπτω το Σώμα (Βιβλίο επέκτασης διδασκαλίας -Πολυτελής Ελληνική έκδοση)

Τα 1,2 και 3 διατίθενται και σε ηλεκτρονική (εκτυπώσιμη) μορφή μέσα στο CD του λογισμικού.

Περισσότερα στοιχεία

 

Web site κατασκευάστριας εταιρίας:

www.dk.com

http://www.dkonline.com/dkcom/dk/4cat4.html

Εικόνες από το λογισμικό*

 


Send mail to gramkirki@cti.gr with questions or comments about this web site.
Copyright © 2002 Ερευνητικό Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών
Τελευταία Ενημέρωση: 02-Αυγ-2002